Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 I dag hadde hun t-skjorte, strømpebukse og velur tunika og fleec jakke og lue. Vil ikke begynne å bruke masse vinter klær før det er skikkelig kaldt. Har da liksom brukt opp alle klærne før det er minus gradere. Dere andre? Synes det er vanskelig nå før det er skikkelig kaldt. Håper på svar.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Gutten min på 4.5 år hadde på seg strømpebukse, joggebukse, t-skjorte, genser og en litt tykk jakke da vi dro i bhg, og høstsko. Skal på tur i skogen, men har ulltøy og overtrekksbukse liggende i bhg. Hadde også tynn lue, bor ved Oslo var +2 da vi dro.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Hvor bor du? Bor i Oslo, her har vi frost på nettene og 2-3 grader når vi går til barnehagen. Har på: ullundertøy (boxer og singlet), ulllongs og ulltrøye over der og så enten kjole eller bukse over. Har tatt vinterdressen til bhg sånn at de kan bestemme hva de vil ha på, enten har hun den rett på ullongsen og trøya eller fleecedress og overtrekksbukse/jakke. Utover dagen blir det varmere i sola, og bhg er ute to ganger om dagen så da kler de som regel på noe lettere. Er ikke spesielt redd for å "bruke opp alle klærne", begynner selv ofte høsten i boblejakke fordi overgangen er stor, og kler av meg etterhvert som jeg avklimatiseres.
Linnymor_87 Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 akkurat nå har sønnen min på seg strømpebukse, tynne sokker oppå, joggebukse, genser, en fleecejakke, høstdressen, cherrox, tørkle i halsen, tynne votter og lue.... (de skulle på tur i skogen i bhg i dag og det ligger ganske tykt lag med rim i skyggene her....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå