Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Min eldste datter ble sendt hjem igår pga hun hadde kastet opp, men minsteman ble igjen. Det ble ikke noe mer oppkast hjemme og formen ble bra igjen, men hun er hjemme idag fordet da. Men sendte minstemann i barnehagen for han er helt frisk og ikke noe oppkast, er vel ikke rart det?? Takk for svar. Så nemlig ut som det var rart når jeg kom.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Det skal da ikke være nødvendig å holde begge barna hjemme når bare den ene av dem er syk. Om det hadde vært noe farlig så burde begge holdt seg hjemme fra jobb hvis en var syk også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå