Gå til innhold

hva synes dere om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eldste datter ble sendt hjem igår pga hun hadde kastet opp, men minsteman ble igjen.

Det ble ikke noe mer oppkast hjemme og formen ble bra igjen, men hun er hjemme idag fordet da.

Men sendte minstemann i barnehagen for han er helt frisk og ikke noe oppkast, er vel ikke rart det??

Takk for svar. Så nemlig ut som det var rart når jeg kom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal da ikke være nødvendig å holde begge barna hjemme når bare den ene av dem er syk.

Om det hadde vært noe farlig så burde begge holdt seg hjemme fra jobb hvis en var syk også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...