Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Jobber med en ide til firma/ salg av varer, eksport osv, og sambo la inn my eenergi på ideen min og har jobbet mye med det for meg. Så nå fant han ut av at halvparten av alle produktene jeg tenkte på alt sender til Norge.. Og hna ble sååå skuffet, og jeg skjønner ikke at jeg er så dum/ fjern osm ikke tenkte på det på forhånd. Går igjennom mye stress for tiden:( Fikk høre av typen hvor skuffet han var over meg igår..
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Det er nå vel ganske vanlig vel? At det er flere som importerer de samme varene?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Huff, men husk på at ALLE kan gjøre feil! Det er bare en ting å gjøre, lære av det og gå videre!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 Jo men vi tenkte å tilby en shopping tjeneste fra utlandet, sende varene/produktene kjøpt rett fra butikkene ( og minus toll for vrenen i utlandet, altså betaler ikke toll for varnene i det landet -17%) Så nå prøver jeg å forklare ham at det blir uansett billigere om varene blir kjøpt og sendt i en pakke enn at en betaler for 4-5 forskjelige nettbutikker feks og ca 100 kr for hver pakke i postgebyrer.. Men mulig jeg har dreitet meg helt ut
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 batman hva har det med dett eå gjøre?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 Gro deg litt baller og ligg det fram for han på en måte som han skjønner hva du mener! Om du føler det slik bare pga hans reaksjon,må du kanskje revurdere hele greien.Man får alltid motgang innimellom når man skal drive noe,så dette bør du tåle..
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #10 Skrevet 30. september 2010 Jeg tåler dette, er bare utrolig skuffet over meg selv:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå