Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Fikk en Reima vår/høstdress av svigermor. Den er kjempe fin, men det slår meg at den er ganske varm når det blir en varm vårdag og ungene har på dress ute? Har brukt reflex sin vår/høstdress til nå som kun er vindstoff....
Willy Wonka Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Den høstdressen til Reima bruker vi bare som en mellomsesongdress, altså når det er for kaldt med parkdress uten for og for varmt med vinterdress hvis du skjønner hva jeg mener. Synes også Reima vår/høst egner seg på varme høst/vår dager når det blåser. Mye bedre med parkdresser hvor man regulerer med tynne lag under.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Sikker på at det ikke er vinterdressen du har fått da? Den føles nemlig ganske tynn til å være vinterdress. Ellers så er det jo bare til å kle barnet etter været under dressen. Vi bruker vinterdressen på høst/vår, bruker bare lite klær under den. F.eks kun bukse og genser på barna til det blir kuldegrader ute, først da kommer strømpebuksen frem.
tine0810 Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 vi bruker bare høst/vårdressen når det begynner å bli litt kaldt...men ikke så kaldt at man trenger vinterdress..... har ikke tatt i bruk denne overgangsdressen enda...men like før nå. Enn så lenge er det vindjakke/regntøy/bukse som er tingen til min 2 åring hvertfall. Men overgangsdressen henger klar i barnehagen. Jeg synes den er glimrende når det er litt kaldt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå