Gå til innhold

Shit Fuck Faen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå vet vi ikke helt hva vi gjør.... Fant ut at jeg er gravid, bare ca 3 uker men likevel.... Men med bare en inntekt kan vi ikke få et barn til nå... Jeg må få meg jobb først (og helst fullføre studiene før det igjen)..

 

Jeg trenger noen støttende ord nå. For har egentlig ikke lyst til å ta abort, men økonomisk sett (huslånet har vi foreløpig avdragsfritt, men avdragene begynner å løpe om to år) så har vi ikke råd til å få en baby til nå... Sukk.. Kjente hjertet mitt stoppa helt opp da testen viste to streker i dag.. Skal ta en hel haug med tester til da, for å være helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som vil si noe? Hverken den ene eller andre veien? Skal til legen i morgen og høre hva hun har å si. Også skal vi sette oss ned og virkelig regne på det om vi har råd til å beholde spiren nå...

 

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffognei for en trasig situasjon å komme i :o(

 

Skjønner at det kan bli vanskelig økonomisk, så sikkert lurt å sette seg ned å regne litt på det når det største sjokket har lagt seg.

 

Uansett så er det ditt valg, og bare ditt (og litt mannens da), og det er et valg du skal kunne leve med.

 

Masse masse lykke til i denne vanskelige prosessen, håper dere finner ut av det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel egentlig ikke komme med noen råd....

Sett dere ned og snakk...Prøv å finn ut hva som er best for DERE....

 

"gir deg en stor klem"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei! Dette virket som en lei og vanskelig situasjon for dere.

 

Jeg var student da jeg ble gravid med storesøster. Jobbet som en gal ved siden av avsluttende (laaange) studier og tok en god eksamen og hadde tjent opp til en ok permisjonslønn. Ikke noe å bli feit av liksom, men vi klarte oss fint med 1,5 inntekt :) Gikk ut i full jobb da storesøster var 1 år.

 

Vet ikke helt hva jeg ville si, men det meste går jo for den som vil. Dere må finne ut av økonomien og hva som er viktig for dere framover. Kanskje kan dere prioritere om litt? Og kanskje kan du ta deg en jobb etterhvert og pappan være hjemme? Da kan du fullføre studier senere?

 

Ønsker dere lykke til. Husk å være der for hverandre framover. Dette er vanskelig for dere begge.

 

God klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen råd verken den ene eller andre veien. Men håper dere finner ut av det. Vanskelig situasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere! I og med at knøttet ikke er i bhg ennå kan det bli vanskelig å få seg jobb for å tjene opp de 6mnd. Vi får tidligst plass til han i januar, og da rekker jeg akkurat ikke å jobbe nok for å få betalt permisjon. Det er det som er så kjipt! For selvfølgelig kunne jeg satt studiene på vent (har bare igjen hovedoppgaven), men hva hjelper det når vi ikke har bhg? Får ikke jobbet uansett... Vi har time på sykehuset 20.okt, så skal bruke tida frem til da på å tenke. Men tror egentlig vi har bestemt oss.

 

Men tusen takk for koselige ord og tanker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det går igrunn bra med meg. Fikk en pille onsdag og tok den andre hjemme i dag. Kjenner jo at kroppen jobber med noe, men har heldigvis ikke hatt noen smerter, bare vært litt kvalm tidligere på dagen. Vi fant ut at det måtte bare bli sånn. Uten bhg til gullet hadde jeg ikke fått kommet meg i jobb tidsnok, og en lønn på fire personer klarer vi ikke. Desverre.. Men vi gleder oss over gullet vårt som stadig lærer flere ord, og vi er sammen om dette så da går det nok bra.

 

Takk for at du spurte, kjempekoselig å bli tenkt på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...