Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Jeg ønsker meg veldig et 3 barn, men mannen er skeptisk. Gode tips til overtalelse?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Du skal ikke overtale manne, det er noe dere begge må ønske! Hvis han ikke vil, så må du rette deg etter det, og for all del, ikke "lur" ham til å bli gravid ved å kutte ut piller osv uten at han vet det. Det er oppskriften på fiasko! Forresten så er det ikke særlig bra for et forhold å prøve å mase seg til noe, særlig ikke barn. Kanskje du skulle høre litt på hans side av saken, og kanskje ta hans motargumenter til etterretning? Kan være at du oppdager at han har rett.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Hvorfor er det ikke nok med de to barna dere allerede har? Vet ikke hvor gammel de er, men jeg kan love deg at når de nærmer seg puberteten, og skal kjøres hit og dit, fotballkamper, trening, hesteridning, håndball, musikkskole, ballett.. Så er du kanskje litt glad for at du bare har to..
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Enig man kan ikke overtale. Men la ham få litt tid, kanskje han får lyst på et barn til etterhvert. Hvis ikke må du faktisk respektere det
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 Takk for svar. Jeg skal ikke "lure" ham nei,går nok ikke heller forøvrig uten at jeg skal utdype dette. Jeg ønsker jo å overtale ham til å ønske seg flere barn! Våre barn er ganske små og det er travelt nå, men blir vel lettere om noen år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå