Gå til innhold

UFF ulltiden er over oss!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater denne ull tiden.. den skaper så mye ekstra vask..

må kjøre maskinen flere ganger i uken med omtrent ingenting i. Vansklig å kle barna, svette blir de og nei uff hater denne kalde perioden hvor ull er så viktig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig,blir mye pes på vinteren,men hva gjør man ikke for sine søte små??:)

TS

Skrevet

Hm... har dere begynt med ull allerede?

Jeg er så usikker på hva jeg skal kle på. det er jo fortsatt veldig... eller ihvertfall varmt da på dagen.

Skrevet

Ja det var det TS hva gjør man ikke? :)

Skrevet

Jeg har vært veldig i tvil om ull enda.. men i barnehagen til frøkna er de ute på formidagen og da er det kaldt. Så jeg hadde planlagt ull i dag men hun er syk så det blir ikke ull i dag.

Skrevet

Er det noe mer pes enn med annet tøy? At det er mer pes med flere lag er jeg derimot enig i.

Ha større lagr av ullklær da, så slipper du vaske så ofte. Evt. ha ullklær i samme farge som dere voksnes eget ulltøy, så er det mer å vaske pr maskin.

Skrevet

Huff. Vinteren er et stort pes.

Og så er de viktig for en som mor at barnet dritt alltid kommer beredt for al slags vær. Og det er mye styr. Spesielt når man har flere barn.

Skrevet

Men hvis de blir svette så er det kanskje ikke nødvendig å pakke på de ull riktig ennå? Her er det ull innerst nå. He he he Jeg ysnes det er vanskelig å vite hva som er nok og nødvendig, så i dag tror jeg jeg tok med halve ullgarderoben opp i barnehagen :-)

Jeg synes ull er gull. Regulerer temperaturen supert og de kan ha på seg mindre, men fortsatt være gode og varme. De har nok tjukke klær på seg som det er.

Bor forøvrig på Romerike, og her er det et par blå på morgenen nå. Kanskje 10 pluss midt på dagen om vi er heldige.

Skrevet

Hi her!

Ja bare for å si det, jeg bruker ull og kommer til å bruke ull, er helt enig i at ull er gull!

men fortviler over vask og lag på lag, varme og kalde barn og vi er kun i begynnelsen av vinteren og den er lang !

Skrevet

Sønnen min går i naturbarnehagen, dvs. at de er ute i barnehagen eller ute på tur fra kl. 9 hver eneste dag. Så jeg kler han i ull innerst, så en tynn ulldress fra janus og deretter en parkdress UTEN fòr.

Han er veldig aktiv, så dette er passende for han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...