viertre + spire Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Skal sende datteren min i barnehagen mellom 9 og 10, og lurer på hva jeg skal ha på henne. Det er turdag i dag så de skal være mye ute. Har Troll dress uten for, men hva skal jeg ha under???? Syns det er kaldt for tiden, men er jo nydelig høstvær på samme tid, så syns det er vanskelig
___ Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Mine har ullundertøy, tynn ullbukse, unvangsokker og en tynn ullgenser under dressen (også uten for). I tillegg har de en jakke, votter og en tynn lue i sekken. Det holder i hvertfal fint for minesom er ute hele dagen.
Willy Wonka Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Her har 3-åringen på seg ullundertøy, tynn Janus ulldress og så parkdress uten for. Lue og goretex.
Ksenia & Anjem Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 min 2,5 åring har på seg tynn parkdress med vanlig joggeklær under og tynne hjemlue i ull og joggesko og tynne vanter..han er ekstrem varm av seg da..
Underveis --> Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Ullundertøy, bomullsbukse og bomullsgenser, og parkdress uten fôr. Silke/ull"hjelm" på hodet. Varme sko ("overgangssko"). I tillegg tok jeg med en røys med tynnere og tykkere ullklær til barnehagen så de har litt å velge i ;-)
viertre + spire Skrevet 30. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2010 Tusen takk alle sammen Ble ullundertøy og en veldig tynn joggedress. Lue og tykke sko. Hansker og hals ble med i sekken, så da håper jeg hun verken fryser eller svetter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå