Gå til innhold

Typen har sluttet å gi meg komplimanter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte et fint mms bilde av meg idag og skrev jeg savner ham.. Fikk bare tilbake "savner deg også".. For noen måneder siden da vi hadde akkurat blitt sammen hadde han skrevet " Gud du er nydlig"...

Nå virker det som han ikke gir meg så mye komplmanger eller sier så like mye fint lengre. Han vil heller snakke jobb og kjedlige ting, før kunne vi snakke om dype ting alt mellom himmel og jord.. Nå er det jobb, framtid, praktiske ting.. Ikke noe annet virker det som ;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå og grin. Forresten så heter det komplimenter.

Skrevet

takk hadde problemer med å stave komplimenter...

Skrevet

Slik er det også her i gården, og har vært slik i over ett år..

Selv når jeg ordner meg som bare det, og er på mitt peneste, så er det ikke et eneste fint ord eller kompliment å hente fra han..

Han hører mange andre gutter gi meg komplimenter, men aldri om han gjør det selv..

Skrevet

Er det fordi dem føler seg tryggre på oss, og ikke må "jakte" på oss?

Skrevet

vet ikke..

Men jeg synes det er veeldig trist at man slutter å gi hverandre komplimenter. Selv om man er kjærester, så er ikke det en livsgaranti at man vil alltid være sammen. Hvertfall ikke når man føler seg såå sikker på at man har dama/mannen, at man driter i å si noen fine ord i blant.

Det er nesten som jeg har lyst til å flørte med noen gutter rett foran han; bare så han skal få se at jeg er attraktiv, OG at det er andre som SER det, og vil ha meg.

Skrevet

Det er fordi det ikke er vanlig å gi komplimenter hele tida. Hvor ofte gir du forresten han komplimenter?

Skrevet

Sånn føler jeg det også.. Det er trist..

Jeg gir han komplimanger, og da sier han mye fint tilbake til meg. Men liksom lei jeg må ta intanativet. Han tror også han er utrolig attraktiv, noe han egentlig ikke er men jeg elsker ham for den han er og t han har faktisk en fin personlighet.

Jeg er litt kvalm av meg selv som har begynnt å 'fiske' komplimenter fra ham.. Hehe.. Knaskje han er lei det?

Men har behov for bekreftelse på at han synes jeg er attraktiv, spesielt når jeg gjør meg så fin for ham hele tiden..

Skrevet

Ikke så ofte komplimanter men at jeg elsker ham osv sier jeg mye, mye fine ting ihvertfall

Skrevet

Jeg er annie over her.

Jeg gir samboeren min komplinter titt og ofte; når jeg synes han er flink med noe, når han holder på med babyen vår, når han har stylet seg opp, og ellers.

Å jo, det er faktisk vanlig å gi komplimenter til kjæresten når hun/han har stått på badet i 3 timer, og kommer ut som en prinsesse/prins.

DA er det NORMALT (nesten lovpålagt:-p) å si: "Fin du er!"

Men typen min enser meg ikke engang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...