Musemor med tre søte små Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Når fikk dere tilbake mensen? Er lei av å vente på den. snart 8 uker siden utskrapningen ;-(
stratosen_er mamma_ Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 husker ikke helt men jeg tror jeg fikk den etter 5-6uker....
Pappas fultreffer :) Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Husker ikke eksakt men tror ikke det tok mer enn en mnd og 2.
Musemor med tre søte små Skrevet 30. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2010 Noen flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå