Gå til innhold

ang disse testene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig mange, både her inne og ellers som følger disse testene. Jeg sverger til reima fordi jeg er fornøyd og har fått slengt i trynet av folk jeg ser på som venner at de kom langt ned på lista. Syns det er helt sykt og en smule frekt.

Så... ja mange kjøper billige dresser da de er kommet best ut i test(coop f.eks)

Så lurer jeg på; følger dere disse testene når det gjelder sko også? Jeg bruker reima og viking, altså en "taper" og en "vinner". Kjøper dere som latterligjør reima her inne da de dyreste skoene eller kjøper dere billig her også?

Eller er det slik at dere bare holder dere til de testene hvor utslaget er slik at dere sparer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg kommer over en dress på salg så kjøper jeg den. Jeg har derfor kjøpt Reima tidligere år. Andre ganger har jeg fått anbefalinger fra venninner, og kjøpt de alternativene, da også til full pris.

Om jeg skal rangere dressene vil jeg rangere dem Troll, Reima, Ticket. Disse er temmelig like, men Troll skiller seg ut som bedre enn de andre, og Ticket skiller seg ut som det dårligeste alternativ. Jeg tar ikke pris når jeg vurderer dressene.

Jeg har også hatt flere billigere dresser som er helt greie de også, men ikke samme kaliber som de ovenfor. De bruker vi gjerne hjemme, og som reservedress til barnehagen.

Når jeg kjøper sko, har jeg vært borti en hel rekke sko, da også kjøper jeg på salg om jeg kan. Av og til blir det Ecco, av og til Timberland, noen ganger Viking, andre ganger Sorel. Alle skoene har holdt mål, både som tette og varme, stortsett hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...