Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Jeg falt for for fristelsen og kysset en gammel x. Hadde ikke sett han på mange år og ble forelsket med engang. Jeg møtte han uten at mannen visste om det. Er det en stor synd jeg har gjort? Mannen min tilga meg, men det måtte ikke skje igjen. Jeg liker x så veldig godt, og kunne gjerne tenkt meg å holde kontaken, men det går ikke når vi føler så sterkt for hverandre.' Jeg tror aldri følelsene mine for han blir borte. Gjør jeg riktig å bli hos min mann? Vi har barn, og er en god familie for våre barn. Jeg elsker min mann også.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Sannsynligheten for at gresset er grønnere på andre siden er uhyre liten. Dersom du velger å gå, så velger du også å bli deltidsforelder for barna dine, kun feire jul med de annenhvert år, påske annenhvert år, etc. Fortsatt fristende?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 jeg har bestemt meg for å bli med min familie. De tingene du sier er noe av grunnen. Men håper jeg har gjort et riktig valg.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Du gjorde nok riktig Er jo som oftest en god grunn til at en x er en x
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå