Gå til innhold

Eidsvoll?


Heidi1984

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Er ikke fra Eidsvoll men bor i Vallset og d er bare tre kvarter unna! Kan utveksle erfaringer og forventninger alikevel. Jeg har termin 8 mars. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) hurdal er jo nesten det samme som eidsvoll :) hehe det er jo bare 15 min unna.

det står ikke noe på profilen din ser jeg,så det hadde jo vært litt fint å få vite litt om deg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo stemmer jeg har aldri fyllt ut profilen noe særlig....kanskje burde gjort det :S

 

Bor i Hurdal, men er ikke herfra - jeg er engelsk men har bodd i Norge i over 13år nå, vi har bodde her i Hurdal i snart 3 år og trives godt. Har ei jente fra før som er 5. Jobber selv i Eidsvoll

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er fra Råholt, men bor i Maura:) jeg har termin i februar,men vil veldig gjerne komme i kontakt med flere i nærheten som har i februar-mars:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,en jente på 29 år her,bor på råholt og har termin 05.03.2011.Hyggelig å bli kjent med andre som er i samme situasjon:-) (jeg har en gutt på 4 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei :)

ja det hadde vært hyggelig å dele erfaringer med noen som ikke bor så langt unna som man kan treffe å spise en lunsj med osv. jeg gir ikke noe info her..men send en melding til innboksen min her så kan vi utveksle info der :)

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...