Melkerullen Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Vi har nettopp fått barn nr 3 og det er rett og slett herlig!!! Sinnsykt travelt, jeg er til tider utslitt men stortrives likevel og klager absolutt ikke over mirakelet ved å ha 3 skjønne gullunger! MEN, jeg ser jo det, at det skal bli hardt å gå tilbake til 100% stilling og likevel ivareta barna + aktivitetene deres, hus,hage etc. Hva gjør dere, jobber dere redusert eller klarer dere å balansere det med 100% jobb? Og kan jeg spør hvordan dere som jobber redusert klarer dere økonomisk? Jeg er jo i permisjon nå og får 80% lønn, syns det holder hardt, men ikke til noe "slinger i valsen"-akkurat, og alt må planlegges når det gjelder økonomien, men det har vi vel bare godt av:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå