konemor med gutt+spire:) Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 rema har en bleie kampanje som varer ut året, vi kjøpte 8 pakker bleier der sist uke. denne uka ser jeg at kiwi også har ny bleie kampanje ut året. hvor lønner det seg å kjøpe libero bleier resten av året? kiwi eller rema?
Gjest happy mom:) Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 4.90 kr for en svær pakke bleie landlord rema eller kiwi first price!!! helt syyyykt!!!!!!!!!
konemor med gutt+spire:) Skrevet 29. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2010 gutten vår får så lett bleie utslett merkene landlord og pampers er av de verste bleiene for sønn vår. så hos oss må det bli libero. håper at barn nr to bli litt mer økonomi bevvist og kan bruke first price eller landlord men lenge til vi har tenkt på det enda så håper bleier bli billigere snart. bruker jo en fooormue jo!
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Kiwi er absolutt billigst ved kjøp av Libero. First Price er også latterlig billig der. De har også kampanje på barnemat. Rimi er stedet hvis man skal ha Pampers. Selv om Rema har kampanje, så lønner det seg kun å kjøpe Libero der, ikke Pampers. Sjekk ut denne: http://mammanett.no/bleiepriser
Gjest happy mom:) Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Mine har kunnet hatt alle typer bleier, og det er derfor jeg kjøper landlord og FP:) Men ja kjekt om alle merkene holder seg billige da:))
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 29. september 2010 #7 Skrevet 29. september 2010 Kiwi er vel aller billigst. Alle matvarekjedene har slengt seg med i kampen om barnefamiliene,men vi velger iallefall Kiwi:) 4 pakker libero for 48kr. 4 glass med barnemat for 10kr! Latterlig billig! Jeg skal hamstre så jeg slipper betale full pris etter nyttår om det blir slik!
konemor med gutt+spire:) Skrevet 29. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 29. september 2010 ja er hamstring vi også skal, når man kun kan bruke de dyreste bleiene må man kjøpe der det er billigst. vi kjøpte på kiwi i sommer da det var ta fire betal for to opplegg. hadde 16 pakker bleier hjemme det var i mai. nå må vi hamstre på nytt, er for lengst oppbrukt de vi kjøpte men vil kjøpe når de er billige. vi bommet litt sist uke og kjøpte to kartonger på rema dvs 8 bleie pakker. men i helga blir det fort på kiwi å kjøpe masse masse bleier. hvor mye tror dere vi trenger i str7? er 15.5kg. har 8 pakker nr7 bleier nå. er to år og har begynt å vise interesse for å gå på doen å tisse. er på do ca to ganger om dagen og tisser alt fra bare noen dråper til å tisse skikkelig. bleiene er fortsatt våte enda, men er mindre tiss i de. men bleie forbruket blir vel like høyt selv om han går på do? jeg pleier å ta på ny tør bleie selv om den galme bare er fuktig. vet det er flere som tar den fuktige bleien på igjenn, men det liker jeg ikke å gjøre. hva gjør dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå