Gå til innhold

Slankegjengen veke 39!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Korleis går det med dåke andre her omkring?

Her har det gått slag i slag, eldste var sjuk forrige søndag - torsdag, mannen onsdag - laurdag, eg torsdag - i går og lille begynte på laurdag og er sånn omtrent frisk igjen i dag. Og midt oppi dette har vi hatt barnebesøk for eldste (eg då med halsbetennelse og 39,5 i feber).

Vi har no kome oss igjennom det, men det har blitt dårleg med matstellet. Halsbetennelse så ein ikkje klarar å ete (+ penicillin så ein kastar opp) funkar utmerka som slankekur, men eg trur nok ikkje eg vil anbefale det likevel.

Slankestart: 109,8

Forrige veke: 100,0

I dag: 97,5

Ingen ting er så gale at det ikkje er godt for noko :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei sykdom er aldri noe særlig selv om det gir resultater på vekta...

Jeg har gått opp 0,3 kg fra sist veiing men sånn må det jo gå når vi har hatt to bursdagsfeiringer i helga.

Nå er tante rød på besøk også og jeg veier alltid mere når jeg har det og blir veldig oppblåst i magen :/ så da blir det sikkert litt opp ved neste veiing også hehe ;)

Skrevet

Jeg får det ikke til for tiden. Selv om jeg nå trener 3-4 ganger i uka.

Har begynt på kuren igjen, men det går ikke.

Skrevet

Jeg er med, men har gått skeisen her i det siste.. Men jeg vil gjerne være med her for å få motivasjon (og gi når jeg kan det). Jeg trenger mye iallfall nå for tiden. Tungt å komme i gang, og har en laaange kamp foran meg, vet den kommer til å bli knallhard, men håper å miste en del nå før jul, ellers er jeg redd vekta bare går opp fram mot jul og blir enda mer å ta av etter nyttår..

Skrevet

Jeg vil helst ikke, men skal veie meg imorgen så sant jeg husker det.

Jeg er med for 90% (har blitt litt utskjeielser), men jeg får det slett ikke til for tiden. Håper litt av det er pga jeg har økt treningen og kan se tendenser til muskler noen steder =/

Lykke til videre alle sammen!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...