Gå til innhold

En liten oppdatering, har vært hos lege i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle egentlig til legen for noe annet, men siden jeg var der så nevnte jeg at jeg og samboen har prøvd i ca et år uten resultat. Hadde egentlig ikke tenkt å ta det opp ennå, men det datt ut av meg utålmodig og desperat som jeg er :P

Hun var en turnuslege og virket veldig usikker på svarene hun gav generelt sett, og hun sa svært lite uten at jeg spurte direkte. Jeg spurte derfor når jeg burde tenke på neste skritt som er utredning for barnløshet. Hun svarte meg enkelt med at jeg fremdeles er veldig ung (24 år) og at det ikke var uvanlig at det tok tid. Kjente jeg ble litt skuffet og det tror jeg hun så på meg også... Hun sa at det ikke er en fast regel på når man begynner utredning men at dette kommer ann på hvor stort barneønsket våres er (!?!) Og da sa jo jeg selvfølgelig at det er enormt stort:)! Så hun anbefalte meg først å begynne å teste etter eggløsning. Forklarte henne at det hadde jeg allerede gjort så og si hele prøvetiden. Hun sa til slutt at hun kunne henvise meg til gynekolog, men hun ville høre litt med andre leger først så hun skulle ringe meg en dag når hun har forhørt seg litt.

Så nå er jeg spent, håper egentlig å bare sette igang med utredning for nå vil jeg ha svar snart eller helst spire i magen :)) Som dere skjønner, jeg er utårlmodig, hehe. Men for å være helt ærlig så har mange måneder med skuffelser når TR kommer tatt på, er nesten blitt et ork å prøve hver måned og sånn skal det jo ikke være.... Prøvetiden skal jo være en spennende og fin tid i livet.

Til tross for at så har jeg jo fremdeles masse håp og tro på at det blir en spire snart :) Gir ALDRI opp ihvertfall :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke gi opp nei! En dag, forhåpentligvis snart er det din tur også :)

Håper legen tar deg seriøst og sender deg på utredning! :)

Masse masse lykke til !! :))

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til :) Det blir nok snart deres tur :) Krysser fingrene for dere klarer det før utredninga starter. Slik var det for meg :)

klemmer fra meg :)

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskningene begge to :))

Hvordan går det med deg Carina81_2MA♥gravid♥, og graviditeten :) ??? Hvor langt er du på vei nå? Ble SÅÅÅÅ glad når jeg så at du var blitt gravid for en stund siden, det fortjener du og denne gangen går det bra :) Skal krysse alt jeg har for deg :D

Skrevet

syntest dette hørtest ganske dåli ut av na turnus legen. e vart henvist me en gang når d hadde gått ca 1 år.tok også blodprøver på forkjellige tider i syklusen. og vart fulgt opp av gyn helt til spiren satt.både e og mannen vart sjekka. og problemet var hos me.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...