Gå til innhold

Snart vår måned :-D


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, er det. jippii. men må innrømme at jeg håper litt på september barn jeg da. var på ahus mandag hadde vist tegningsblødning, så jordmor sa ett par dager nå... :) men terminen min er 11.10...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jammen kjappe deg du nå da, carina86! :)) du har bare 14 timer igjen hvis du skal rekke september! Ta en skikkelig husvask, kanskje det hjelper! hehe :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. Jeg tenker motsatt. Er liksom så innstilt på at dette skal være en oktoberbaby, så vil helst ikke ha fødsel før i tidligst i morgen. Tror kanskje deler av slimproppen gikk i sted, så dette blir en roolig dag, til vi er over i oktober ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ufrivillig strippet av JM i går (hun gjorde det uten forvarsel da hun sjekket modning) så jeg går rundt og er engstelig for at hun kan ha fremprovosert fødsel. Jeg er også innstilt på oktober barn. Hadde 2-3 cm åpning i går, litt igjen på livmorhalsen men ikke så mye. Blør litt i dag men kynnerne og murringene har roet seg så jeg satser på at hun kun irriiterte livmormunnen litt men ikke noe mer...

 

Er klar om en uke tipper jeg, termin er 12! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder med så sinnsykt, akkurat 14 dager igjen i dag:D

Skal til jordmor i morgen, håper hun sjekker litt oppi der ihvertfall, ille spent:D

Spennende tid forran oss nå:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kjempe morro at det nærmer seg ( har termin 6 okt.), men synes det er litt skummelt også jeg.. Har aldri gjort dette før, og har de siste dagene tenkt på hvordan jeg kommer til å bli som mamma... hehe.. plutselig er ho her liksom..

Synes det er litt rart at jeg snart har hatt 9 mnd. på å forberede meg, men allikevel føler meg så lite forberedt.. Stoler på at kroppen vet hva den skal gjøre. Med hjelp av jordmor og støtte av samboer går nok dette helt fint!! :o)

Lykke til til alle sammen!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...