Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Hva slags søvnproblem hadde du og hvor lenge brukte du det?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 brukte det til jeg ikke fikk mer pga overdose
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Hvorfor fikk du de i utgangspunktet? Lurte du legen?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Dritt piller. Funker bra hvis man ikke får sove grunnet innsovningproblemer, men når du skal kutte de ut så er det et helvete å få sove uten.. anbefaler ikke å bruke de mer enn maks en uke og helst ikke hver dag...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Har ikke gått på det selv. Men, kjenner til flere som har! Det er VELDIG avhengighetsskapende, og det er lett å bli misbruker,
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #7 Skrevet 29. september 2010 Min erfaring er.. Ingen migrene! så jeg bruker fast imovane 3 til 5 dager i uken. sover greit uten de men selvfølgelig ikke samme kvalitet.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #8 Skrevet 29. september 2010 Har brukt dem i mange år, jobber nattevakter og får ikke sove når jeg hele tiden må snu døgnet. Hadde ikke klart å jobbe hvis jeg ikke hadde hatt dem.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #9 Skrevet 29. september 2010 Har brukt dem i mange år, jobber nattevakter og får ikke sove når jeg hele tiden må snu døgnet. Hadde ikke klart å jobbe hvis jeg ikke hadde hatt dem.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #10 Skrevet 29. september 2010 Jeg har brukt de mot innsovning og de har virket bra. Men jeg "klikka" litt da jeg brukte de. Blant annet tok jeg flere i halvsøvne uten å være klar over det. Skjelte ut mannen om natten og beskyldte han for litt av hvert og husket ingen ting dagen der på. Hadde også et par dager hvor jeg ikke husket noe som helst av formiddagen etter at jeg hadde tatt de, så jeg har kuttet de ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå