Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Jeg var aldri anonym her før, siden man måtte hake av boksen for å være anonym. For meg var det likegyldig om jeg stod med nick eller ikke, siden ingen her kjenner meg. Så gadd ikke å hake av for anonym. Nå må man derimot hake av for nick, har blitt til at jeg ikke gidder å gjøre det heller. Hvorfor haker dere av for å bli vist med nick egentlig? Spiller det noen rolle?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Selvfølgelig. Da blir det lettere å holde orden på hvem som svarer på hva. Hilsen
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Jeg signerer med nick hvis jeg gidder, f.eks nå. ~ Lammelåret ~
Gjest ->>- Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Det gjør diskusjonen betraktelig mer oversiktlig.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Det stemmer jo forsåvidt. Men er det grunnen til at folk velger å signere med nick?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Om du gjør det på denne måten så er det jo ingen som vet hvem du er likevel... ~ Lammelåret ~ Eller...? Hvem som helst...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #7 Skrevet 29. september 2010 Med mindre jeg står fram med fullt navn er det ingen som vet hvem jeg er uansett om jeg bruker ~ Lammelåret ~ eller noe annet å underskrive med. Hvis jeg signerer konsekvent blir jeg gjenkjent, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #8 Skrevet 29. september 2010 Det er jo mere interesant å diskutere med folk som står frem med nick. etterhert kjenner man igjen folk også. Da kan du kanskje si at man kan gå på et annet forum, men det er jo bare her det er no fart. Veldig stille på de andre forumene.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #9 Skrevet 29. september 2010 Det eneste problemet er at mange andre kan misbruke "nicket" dit, og DA er det kjipt om anonymknappen glipper, ikke sant? ~ Lammelåret ~
Gjest Skrevet 29. september 2010 #10 Skrevet 29. september 2010 De som signere med nick er ofte litt seriøse.. Ikke alle som gidder å trolle her hele dagen =) Og så blir diskusjonen mye mere oversiktilig!
☆☆☆ Skrevet 29. september 2010 #11 Skrevet 29. september 2010 Synes jeg er anonym nok med nick, er på anonymforum innimellom fordi det er det eneste med fart i..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #12 Skrevet 29. september 2010 Uansett om anoknappen skulle glippe lager den ingen koblinger mot mitt andre nick. I tilfelle misbruk vil det bare bli en påstånd om at ~ Lammelåret ~ og signert nick er samme person.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #13 Skrevet 29. september 2010 Nettopp. Som like gjerne kan være deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå