Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Ha, ha, ha, detter er noe av det beste jeg har sett her inne på lenge *lol* Så som så i himmelen!!! Ha, ha , ha :DDD Utrolig bra!!! Du tenker sikkert på filmen: "Så som i himmelen" Tittelen henspiller på en bønn fra Fadervår: Fader vår, du som er i himmelen. Lat namnet ditt helgast. Lat riket ditt koma. Lat viljen din råda på jorda så som i himmelen. Gjev oss i dag vårt daglege brød. Forlat oss vår skuld, som vi òg forlèt våre skuldmenn. Før oss ikkje ut i freisting, men frels oss frå det vonde. For riket er ditt, og makta og æra i all æve. Amen.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 HAHAHAHA.... Du har fullstendig rett! Så som i himmelen. Og jeg som har gått rundt å sagt så som så...hahah... Jaja Men er det fin? HI
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Nydelig film! Når Gabriela synger gråter jeg hver gang!!! :-)
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 29. september 2010 #7 Skrevet 29. september 2010 Fantastisk film! Den må du se:)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #8 Skrevet 29. september 2010 Filmen "Så som i himmelen" anbefales på det sterkeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå