Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Ser du om jeg får solgt huset mitt til den prisen jeg vil ha snart??? er født 10.11.78 På forhånd takk
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Du får inn et bud, men det er mindre enn du vil ha. Avslår du kan du få mer enn du ber om for det, men det vil ta veldig lang tid. Tålmodighet tror jeg er et viktig nøkkelord her. Jeg får samtidig følelsen av at du ikke eier et hus. Merkelige greier.......
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Du kommer til å bli positivt overrasket, men det vil ta litt tid. Du er ikke den med best tålmodighet, så det kan bli en utfordring for deg
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Du har nok rett i det , er fryktelig utålmodig, jo eier et hus som jeg skal selge og har et nytt for hånden, problemet er bare at det nye huset er ferdig nå i slutten av oktober, og for å kunne by det, må jeg da få solgt dette 150 000 over takst, så det er nokså spennende og jeg hater å vente sånn, kansje det betyr at e\jeg får solgt her, men blir stående uten hus å flytte inn i??
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 dvs banken eier jo mesteparten av huset da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå