Gå til innhold

noen som allerede har tenkt på vogn til den lille?? :))


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

merker på meg selv at jeg stirrer på alle vogner jeg møter:) blir spennende å se hva jeg havner opp meg:)

såg en easywalker i dag,likte den veldig godt... vanskelig valg!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har begynt å tenke på d ja:O)

har litt lyst på en duovogn, men samtidig en enkel bagvogn oxo.

falt litt for den søster'n kjøpte til sønnen sin for snart 6 år siden, en simo-vogn.

men har enda noen mnd på meg til å bestemme meg og kjøpe:O)

er 13 år siden sist eg tok trille-sertifikatet, så gleder meg til trilleturer på våren, men min lille spire:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg er litt fristet til å kjøpe ny vogn, men den vi har er så gulle god at det er litt for galt å skulle investere 7-8000 i en ny. Har en Emmaljunga duo Edge 2003-modell, en sånn med både bag- og sportsvogndel, sånn at du tar bort bagen når ungen vokser ut av den og erstatter den med sportsvogninnsatsen. Den er helt marineblå og passer begge kjønn like godt og fremstår pen og moderne den dag i dag. Har brukt den til begge ungene og vært superfornøyd!

 

Har i tillegg en Emmaljunga Scooter som er en lett sportstrille med gode hjul. Det er en 2008-modell. Den blir nok flittig brukt til nestemann, den også!

 

VELDIG Emmaljunga-fans vi, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Brio Happy , brun , fra førstemann som skal brukes denne gangen også....pluss en Jeep 3 hjuling sportsvogn kjøpt inn i Usa , så blir nok ikke noe ny vogn denne gangen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seigedamen m/ spire

Jeg legger også merke til ALLE vogner jeg møter på. hehe. Helt ille!

Har vært i 3 forskjellige butikker som selger barnevogner allerede og studert og fått god hjelp.

Det vi sliter med er om vi skal ha en vogn med 4 hjul eller en med 3 hjul(svingbar foran) (evt 4 hjul,med to svingbare fremme)

Vi kommer til å gå en del på tur (på fortau bare) og sikkert en del i butikker ++

Har dere noen gode tips til oss som er helt nye på dette området?

 

Vi liker veldig godt Emmaljunga City Cross, og Duo Egde, men vi har ikke så stor bil så det må være en som ikke tar for stor plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja,er ikke lett å bestemme seg for om man skal ha 3 eller 4 hjul..

 

jeg tenker mest på 4 hjul, da jeg kommer til å gå mye turer både på asfalt, grusveier,snø mm. Og vognen bør ikke være så altfor tung,da det blir en del bakker. Føler 4 hjul er best for meg da.. men vet ikke!

Har ikke vært i noen butikker å sett på vogner enda,men kjenner på meg at jeg snart kommer til å ta turen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...