Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Pasta, salat og bretagnesaus eller karrisaus
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Rømme med eple biter i og agurk salat :-)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Gå inn på godfisk.no Mange forslag der;)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Bytter ofte ut potetene med andre grønnsaker jeg. Må ikke alltid ha poteter.
Himmel og hav Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Pannestekte grønnsaker, f.eks sopp, paprika, løk, squash, aspargesbønner, også litt pesto ved siden av.
Ladycaliente Skrevet 29. september 2010 #7 Skrevet 29. september 2010 I dag spiste jeg fisk med dampkokte grønnsaker (brokkoli,blomkål, gul og vanelig gulrot og sukkererter.) Smeltet også litt smør med en klype salt og spiseskje gressløk og har over grønnsakene og evnt fisken. Noen ganger lager jeg også en yoghurtbasert hollandaise saus..Kjempegodt..Du kan også evnt ha litt fullkornsris i grønnsakene.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #8 Skrevet 29. september 2010 http://www.godfisk.no/Oppskrifter/Oppskrift?key=70008
♠️SparEss♠️ Skrevet 29. september 2010 #9 Skrevet 29. september 2010 Dette er min favoritt: Laksefilet eller lakseskive og grønnsaker som er kuttet i tynne skiver sammen med litt olivenolje eller smør og hvitløksfedd + en sitronskive eller to. Pakk det litt løst inn i folie og bak i ovnen. Da er det bare å åpne pakken og nyte når det er ferdig. Smaker fantastisk med en liten rømmedæsj til!! Grønnsaker kan være gulerot brokkoli, bomkål, sukkerereter, paprika, squash... Ja, hva som helst egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå