Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Barnet vårt får ikke brus, bare eple"brus" innimellom. Eple"brus" er en 50/50 blanding av eplejuice og farris. Jeg trodde det var mye sunnere. Men ei venninne var helt sjokkert når hun så gutten fikk det. Det var ikke noe bra i det hele tatt etter henne. Det var like ille. Er det virkelig det?
☆☆☆ Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Det er bedre enn brus, for all del. Men særlig sunt er det neppe, kanskje en fin kosedrikk i helgene?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 juice er like galt ang syre, som det brus er..... Farris vet jeg ingenting om, for det liker jeg ikke i hele tatt. Det smaker rett og slett vondt. Hva som er i det utenom kullsyre, har jeg ikke peiling på.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Hvis du bruker usukkret juice så er det helt ok som kosedrikk, men husk på at det er syre i juice. Mye sunnere enn vanlig brus er det uansett og et veldig godt alternativ. Farris er sunt siden det inneholder mineraler og salter kroppen har godt av :-)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Selvfølgelig er det mye sunnere enn brus! Skjønner ikke helt syrebekymringen her? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Fin kosedrikk i helgene dette Spesielt er det jo bra hvis man har diare og oppkast, fordi det regulerer salt/væske-balanse. Men også godt.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Om det drikkes av og til er det ikke så mye å tenke på men syren i juicen skader tannemaljen veldig om det drikkes ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå