Gå til innhold

Vintersko til ettåring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen gode erfaringer. Han går ikke enda, men like før. Så bør være sko som sitter godt på foten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer bisgaard sine eller superfit, de er myke og lette og ikke så veldig høye. Stive og høye sko er veldig vanskelig å gå på når de just har lært og gå. Elsker Viking, men de er bedre fra ca 1,5 år og oppover syntes jeg.

Skrevet

Høye sko med god støtte når de er så små er jo det aller beste.

Skrevet

Synes ecco sine virker litt kalde. Hva med pony? Er de greie?

Skrevet

ecco sine er absolutt ikke kalde. ponny sine er ikke så vanntette

Skrevet

Ok. Vil gjerne ha de så vanntette som mulig. Må vel ut å prøve. Hva med reima sine?

Skrevet

Brukte Kavat til min som var 1 år i fjor...superfornøyd:-) I år har jeg kjøpt Superfit...så får vi håpe jeg blir like fornøyd med de!

Skrevet

Det året gutten var 1 år kjøpte vi disse SuperFit med bamse på siden.

Fantastiske sko. Kjøpte vel dem på barnas hus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...