auro Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Har dere noen gode erfaringer. Han går ikke enda, men like før. Så bør være sko som sitter godt på foten.
Gjest Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Jeg vurderer bisgaard sine eller superfit, de er myke og lette og ikke så veldig høye. Stive og høye sko er veldig vanskelig å gå på når de just har lært og gå. Elsker Viking, men de er bedre fra ca 1,5 år og oppover syntes jeg.
Ksenia & Anjem Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Høye sko med god støtte når de er så små er jo det aller beste.
auro Skrevet 29. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2010 Synes ecco sine virker litt kalde. Hva med pony? Er de greie?
Ksenia & Anjem Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 ecco sine er absolutt ikke kalde. ponny sine er ikke så vanntette
auro Skrevet 29. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2010 Ok. Vil gjerne ha de så vanntette som mulig. Må vel ut å prøve. Hva med reima sine?
tine0810 Skrevet 29. september 2010 #8 Skrevet 29. september 2010 Brukte Kavat til min som var 1 år i fjor...superfornøyd:-) I år har jeg kjøpt Superfit...så får vi håpe jeg blir like fornøyd med de!
Musemor med tre søte små Skrevet 29. september 2010 #9 Skrevet 29. september 2010 Det året gutten var 1 år kjøpte vi disse SuperFit med bamse på siden. Fantastiske sko. Kjøpte vel dem på barnas hus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå