Gå til innhold

GJETT hva vi gjør:o)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter lilleskrott på skinn, med dyna og puta i sofaen. Med en skål pepperkaker og saft,klar for barne-tv.

Ho mor er godt plassert i sofaen ved siden av, med pledd, data, iskald brus og popcorn.

Hurra!!:)))

Ha en fin onsdagskveld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres da kjempekoselig ut!! Har pepperkakene kommet i butikkene alt?

Jeg ligger i sengen med en colaboks (og laptopen og ei bok) selv, rommet er iskaldt pga. A/C, så må sove med fleecejakke..hehe:)

Skrevet

Ååå, hørtes deilig ut! Men urettferdig å friste gravide damer med pepperkaker allerede nå!!! *Hmfr*

:)

Skrevet

Får passe på å ikke nevne de lilla kartongene med sjokoladeegg som ikke kommer før til påske da, Kinemor;-) Det er i hvert fall slemt:-p

Skrevet

Åh herregud den sjokoladen er himmelsk!!:))

Mom2two: Hvordan har du det???? Har tenkt på deg!

Klem

Skrevet

Sjokoladeegg frister ikke noe særlig om dagen, men pepperkaker derimot...*mmm*

Jaja, fant meg en is og det er jo godt det også ;)

Skrevet

Ja, det er oh joy hver eneste påske når de lilla kartongene blir satt frem i butikkene:-D

Takk, jeg har det så fint atte:-) Jobber hardt, men prøver å være sosial i helgene da. Sånn som lørdag, da vi prøvde å bestille frokost før vi gikk for å legge oss (men de var tomme for egg, og butikkene var ikke åpnet ennå, så det ble ingen omelett på oss). Men moro hadde vi det, til tross for slåsskamp på utestedet..men men....

Nå er det faktisk bare 12 dager eller noe slikt til jeg skal hjem. Tiden flyr!! Hadde det ikke vært for ungene, hadde jeg glatt blitt lenger:)

Skrevet

*Misunnelig* Fant bare tyggegummi, jeg..hehe:D

Skrevet

Så godt å høre:))) For en opplevelse det må være.

Bare 12 dager?! What?! Synes akkurat du reiste jeg...

He he, det er tegn på en vellykket kveld det, hi hi:))

Håper resten av oppholdet blir like minnerikt som til nå.

Good klem.

Kinemor: JA, pepperkakene er ihvertfall kommet i Sverige! Nam nam..

Skrevet

Ja, kan ikke tro selv hvordan tiden går altså. Jeg synes også at jeg akkurat reiste. Nå har jeg akkurat snakket med mann og barn på skype, og etter det har jeg også snakket med mamma og pappa. Med cam og det hele. Festlig.

Ja, håper på det:-) Vi håper å få til safari i helgen. Skal se hva vi greier å mekke til. Må leie 4WD. Må jo nesten bare få med det da:-)

Nå skal jeg snart ta kvelden, jeg. Fant forresten noen små twix jeg kjøpte på Heathrow før jeg dro, lykke!! Hehe:-)

Går det bra med deg da, snuppa?

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...