Gå til innhold

Hva ville dere gjort/tenkt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte angelsound på teknikmagasinets nettbutikk forrige onsdag. Pengene ble trekt fra min konto med en gang, og jeg har løpt forventningsfull bort til postkassen hver dag etter jobb siden. Men på mandag tenkte jeg jeg skulle sende en mail i for å sjekke når den ble sendt, og i dag fikk jeg svar! I svaret stod det at de var tom på lager!!! (På nettsiden stod det og det står fortsatt PÅ LAGER!) Hadde de vært tom på lager så hadde jeg selvsagt ikke bestilt hos de når jeg kan få den mye billigere på ebay! Grunnen til at jeg bestilte der var jo at jeg ikke hadde tålmodighet til å vente så lenge, og de reklamerte med 2-5 dager levering! Han sa ikke noe om når de fikk den inn igjen, bare at de skulle si fra når den kom på lager, og at den blir sendt! Nei vettuhva! Hva skal jeg med den senere? jeg vil ha den nååå... Trenger den jo ikke når jeg begynner å kjenne liv der inne heller liksom!

Nå sitter jeg bare å er skikkelig sint og lei meg!

Er jo j..... hormonell da, så kunne sikkert ha slått ned noen akkurat nå!!! (Er jo heeeelt på jordet for tiden, hehe)

Jeg mener bare at de må da klare å oppdatere den j..... nettsiden sin når de skal ha en nettbutikk?!

Er det bare jeg som er sær ??

Måtte bare få det ut! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig. jeg ville ha hevet kjøpet og kjøpt på e-bay heller da.

Skrevet

Jeg ville også uten tvil heve kjøpet.

Her klarer de ikke å levere innen den tidsfristen de reklamerer for, så du har retten på din side.

Skjønner godt at du er irritert og skuffa!

Skrevet

HI her.

Takk for at dere tok dere tid til å lese og svare :)

Jeg kjenner jeg er veldig lei meg nå ja.. Ikke så veldig sint lenger da heldigvis, hehe... Sendte en ganske så heftig mail tilbake til han stakkars svensken som svarte på mailen min. Det er jo ikke hans feil stakkar...

Jeg skrev at om de ikke klarte å sende den innen i morgen kunne de heller la være å sende den, å sette tilbake pengene mine så jeg får kjøpt den et annet sted! Har jo funnet den flere andre steder til lavere pris, men hadde aldri hørt om de andre, så tenkte teknikmagasinet var mest seriøs av de :( Ikke noe å gjøre med nå da, men godt og høre at dere er enig med meg hvertfall... :) Vet jo ikke om det bare er jeg som er tullerusk for tiden liksom :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...