Gå til innhold

I hvilken uke ca la babyen din seg i hodeleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten krabat som ligger godt plassert i sete. Ligget slik i mange uker, og det ser ut som han trives med det.

Er nå i uke 31

Håper han snart finner ut av at det er på tide å snu rompa si :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk vite av jordmor at fram til uke 36 kan disse små snu seg rundt. Jeg er i dag 36+3 og fikk vite at snuppa mi har lagt seg i hodeleie og er nå festa. Men da jeg var i uke 32 lå hun i seteleie. Så ikke bekymre deg. Bebisen har god tid på seg enda til å snu seg i hodeleie:=)

Skrevet

Frøkna mi ender stilling stadig vekk, er nå 35+5 så begynner å bli litt utålmodig..kunne hun bare holdt hodet nedover!! Jordmor sa i dag, som for to uker siden, at hun lå med hodet like over bekkenet. Så fortsatt full frihet til å gjøre de sprell hun vil, når hun vil:S For øyeblikket ligger hun utvilsomt i tverrleie og har gjort det omtrent i hele dag etter jordmorbesøket. Mon tro om vesla blir fornærmet når JM klemmer på magen???

Skrevet

Jeg tror vesla mi ble ganske fornærmet på jordmor nå sist også! Hun la seg også tvert i tverrleie når jeg var der og har ligget sånn siden hehe. Lå så fint med hodet ned i flere uker, men neida. Er uke 38, så om jeg ikke visste at det blir ks uansett hadde jeg begynt å bli litt stresset nå. Men hun får turne så mye hun vil :)

Skrevet

Tror min lille fyr har ligget i hodeleie siden uke 31-32 ca jeg, med ett unntak, hvor han snudde seg rundt og stuka føttene sine ned i bekkenet sitt. Han var sånn kun en dag heldigvis. Best at'n har huet ned der det skal være ja :)

Skrevet

Får bare smøre meg med tålmodighet, han har jo enda noen uker på seg.

Men er han lik sin pappa, så har han gooood tid til det meste, og snur seg ikke før akkurat høyst nødvendig :)

Hadde det vært mine gener han hadde hatt, så hadde han ligget med huet ned og vært klar som et egg i uke 15!

Skrevet

Her hadde jenta lagt seg i hodeleie når jeg var på kontroll i uke 26+5. Ligger der enda og nå er hodet mer eller mindre festet.

Skrevet

lå i seteleie i uke 30, men i ue 31 snudde han seg og har festet seg godt :) Er nå 33 uker og han ligger enda fint på plass (= *fornøyd*

Skrevet

lilleguttten min snudde seg fra seteleie i uke 35 eller 36. Jeg hadde heller ingen tro på at han kom til å snu seg, men disse små er så flinke og omtenksomme mot mor at de aller aller fleste legger hodet ned :)

Skrevet

Min lille bebbis har snudd seg i løpet av de siste dagene og jeg er i uke 39. Han har ligget i tverrleie ganske lenge og jeg hadde time på sykehuset i dag for vending, men da vi kom dit så hadde han jammen lagt seg med hodet ned på egenhånd! Flink gutt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...