Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 jeg tok lappen for et år siden pga jeg var gravid og mannen er mye borte...og vi bor langtvekkistan fra alle mann... jeg angrer så...jeg har alltid hatet bilkjøring og tok lappen fordi jeg var nødt. Etter jeg kjørte opp har jeg kjørt ekstremt lite og jeg prøver å vri meg unna ALT som har med kjøring å gjøre. Føler jeg ikke får det skikkelig til...og en ting til er at jeg ble påkjørt(mens jeg stod stille) rett etter jeg fikk lappen. Nå er mannen min avhengig av meg grunnet medisiner som ikke er lov til å kjøre bil med og jeg bare gråter...jeg vil absolutt ikke kjøre!Hva søren skal jeg gjøre...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Du får bare kaste deg i det. Ikke så mye mer å tenke på
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 uff ja, men jeg er så redd...til og med redd for å flaue meg ut foran sambo...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Kjør, kjør, kjør! Jeg hatet også å kjøre, og liker fortsatt best at mannen kjører når vi er to. Ta deg noen kjøreturer helt alene på en ganske øde landevei, finn noe musikk du liker og sett på så kjører du og prøver og finne formen med bilen og veien Lyke til!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Det er faktisk bar å hoppe i det. Jeg kjørte ekstremt lite de 20 første årene jeg hadde lappen, fordi jeg ikke var nødt til å kjøre og derfor aldri ble vant med det. Jeg kjørte vel max 10 korte turer totalt i løpet av de årene. Så ble jeg nødt til å begynne å kjøre. En av de første gangene måtte jeg kjøre tvers igjennom Oslo i en lånt bil. Hadde aldri kjørt i Oslo før og var helt ukjent på strekningen jeg måtte kjøre. Følte det som om jeg var på vei til min egen henrettelse, var kvalm, svimmel og kaldsvettet., men jeg kom meg fram uten uhell. Etterpå var jeg knallstolt av meg selv og begynte å kjøre mer og mer. De første par ukene gruet jeg meg til hver gang jeg skulle sette meg i bilen, men det ble lettere og lettere. Nå et par mnd etterpå synes jeg utrolig nok det er gøy å kjøre og har vært flere turer i 100 sonen på E6, har kjørt langt av gårde til steder jeg var ukjent på osv osv. Så... HOPP I DET!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå