Carina har to små gull Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Blir jo helt handikappet uten internett... håper på å ha det tilbake snart. Men angående ultralyden igår så gikk alt bare strålende bra Den lille hadde bankende hjerte fortsatt og den var blitt så stor Hele 4 cm og fått armen og ben. DEn sprella skikkelig rundt i magen på meg. Gyn legen hadde litt problemer med å måle den da knøttet var så aktiv. Målene stemte med hvor langt jeg er på veg. 11 fullgåtte uker idag og jeg klerer endelig å slappe av nå. 99% sjanse for at dette kommer til å gå bra Hvor blødningene kom fra kunne han ikke se, men har nok sikkert skjøre slimhinner.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Såå bra!!! :-)) Var selv til UL pga av brun utflod og hos meg målte nurket 3 cm var aktiv og viftet med armer og bein og var da ifølge legen 9+6! :-) 10+3 i dag! :-) Den brune utfloden hos meg kom av at en liten flik av morkaken ligger ned mot livmorhalsåpningen og kan begynne å blø ved tunge løft, samleie ol. så vi fikk forbud mot det! ;-) Det var ikke farlig, og skulle gå over av seg selv når morkaken "drar"seg oppover noe den gjør når livmoren vokser! :-) Jippi nå kan vi følge hverandre i 7 mnd til her inne på Barnimagen! :-)) Klem fra
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Å, så godt å høre Da kan du nyte og kose deg videre Klem,
J -76 Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Er så glad på dine vegne, kan ikke få sagt det nok, så måtte skrive litt her og. KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå