Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 ..skal man da bruke hele krafta i hvitsausen? Nybakt husmor over here:-)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Jeg gjør det ikke, bare noe av den. Kommer an på hva slags smak du ønsker av sausen. Jeg synes den blir litt for tynn med all krafta.
☆☆☆ Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Om du bruker ferdige fiskeboller er halvparten av krafta i boksen passe, synes jeg
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Da blir jeg å gå for fiskeboller i stedet for Pizza:) Tusen takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Jeg bruker all kraften. Smelter smør, ca 50-100 g kanskje, og blander i 3-4 toppa ss m hvetemel. Så sper jeg først med all kraftn fra boksen og deretter med melk til jeg synes konstistensen er passe. har ikke i salt, for det er det nok av, men har i litt muskat og litt pepper. Karri står på bordet til de som vil ha
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #7 Skrevet 29. september 2010 All kraft og 5 dl melk. En fiskebuljongterning. Smelt smør og visp inn hvetemel. Spe med kraft og melk. La koke i 5 min før fiskebollene varmes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå