Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Jeg kjenner noe som kan minne om svake kynnere... er det normalt så tidlig?? Noe annet det kan være??
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Jeg fikk kynnere så tidlig, og jeg hadde det hele svangerskapet. Gikk forøvrig to uker over termin.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Helt normalt. Hadde selv sterke kynnere på den tiden. Gikk likevel langt over termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå