Gå til innhold

Å rakke ned på folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i dette landet lenge, prøve å leve et godt liv med barna mine, men blir så irritert over noen folk.

Vet at ikke disse forumssidene representerer (forhåpentligvis) hvordan den norske befolkningen faktiske tenker, men herregud også for noen drittkjerringer som finnes her.

Blander dere opp i ting som ikke dere burde ha med å gjøre, lager innlegg som har bare som hensikt å provosere og såre folk - gjør meg kvalm.

Så mange av dere er hyklersk og fordømmende.

DIN måte er ikke den eneste måte, DIN mening er ikke den eneste mening.

Har vært på lignende forum basert i både England og USA - de damene der er ikke i nærheten så slemme som dere er.

Open your minds and shut your mouths eh?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager at vi ikke er så dannede som i enkelte andre land. Vi leser nok for lite av klassikerne og de franske filosofene, skal du se. Kan også tenkes at du har havnet i feil land.

Skrevet

Veldig enig med deg! De fleste her inne er drittkjerringer som tydeligvis har et utrolig dårlig liv.

Skrevet

Enig, blir skikkelig sjokkert noen ganger.

Skjønner ikke hvem som er sånn.

Heldigvis mange hyggelige her inne også.

Skrevet

Tror at ganske mange her inne bare skriver på ren impuls, og for å få utløp for kjedsomhet, irritasjon og frustrasjon. Andre synes det er underholdende å provosere mest mulig, uten at de egentlig mener det de skriver. Mye tull, altså. Selv synes jeg mye av dette tullet er av større interesse enn de talløse og drittkjedelige trådene om hva man skal ha til middag idag, hva slags vogn man skal kjøpe, osv osv i det uendelige av allverdens praktiske detaljer.

Skrevet

DIB er en egen verden, her er det helt andre lover og regler enn i den virkelige verden.

- Her er det INGEN som kjører med barna i fremovervendt sete før de er 4 år (jeg har sett med egne øyne at slik er det ikke in real)

- INGEN har helseteppe foran åpningnen på vogna for å få poden til å sovne ( ta en tur i byen en solskinnsdag og se hva majoriteten gjør

-INGEN bruker våtservietter (ett under at matbutikkene fortsatt selger det, for det kan jo ikke gå noe av det)

- Har du ikke Reima til barnet ditt, så kan du like gjerne kontakte barnevernet selv, før DIB damene gjør det.

Sånn kunne jeg ramset opp til krampa tok meg. Men sannheten er at de aller aller fleste DIB damene bare er noe de ønsker å være. Tror faktisk ikke folk er så skinnhellige in the real world som her inne.

Og drittslenging er HELT greit her virker det som....

Skrevet

Jeg er en av de snille her :) Så det finnes i hvert fall en :)

Skrevet

Veldig bra skrevet 14:57

Det er bare rart at alle er så perfekte men likevel så utrolig frekke.

Skrevet

Hi her.

Jeg har både gitt råd og tatt imot råd fra noen veldig hyggelige damer, så jeg vet at det ikke er alle som er slemme. Blir bare sjokkert og lei meg innimellom.

:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...