Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Er du i permisjon? Arbeidsledig? Arbeider kveld/skift? Eller annet? Jeg selv har vært på jobb i natt og har nettopp stått opp. Gidder ikke hente ungene i barnehagen før 15.00.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Er ikke hjemme. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Jeg skal på jobb i kveld =) Og kidsa er i barnehagen, og jeg sitter med pcen og henger!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #7 Skrevet 29. september 2010 Student, skulle egentlig ha lest, men er for sliten... Kom hjem for ikke så lenge siden. Henter barna snart!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #8 Skrevet 29. september 2010 Student og studerer hjemme i dag...eh..skal vi se...studerer hvertfall dib i dag:)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #9 Skrevet 29. september 2010 Vi har pulepermisjon, betalt av kommunen.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #10 Skrevet 29. september 2010 Skulle ha reist på 2 ukers ferie til Malaga i dag, men fikk vite i går kveld at flyet er kanselert pga streik i spania=( så er ganske deppa=/
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #13 Skrevet 29. september 2010 Hjemme med spysyk unge. Festlig.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #14 Skrevet 29. september 2010 hvordan kan du være sykemeldt i 5 mnd?!
tante grusom master of law Skrevet 29. september 2010 #15 Skrevet 29. september 2010 Nesten 39 i feber. Er møkkdårlig.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #16 Skrevet 29. september 2010 Jobber nattevakter, men har fri i dag. Skal hente ungen i barnehagen om en ti minutters tid.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #17 Skrevet 29. september 2010 Men ikke verre enn at du orker å være her inne på det syke Dib? Hmmm. Slemme pike. Du er nok ikke så syk som du later som. Du er bare lat. Slemme deg.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #18 Skrevet 29. september 2010 Du ser vel ikke på TV en gang når du er syk du?
tante grusom master of law Skrevet 29. september 2010 #19 Skrevet 29. september 2010 Stol på meg, er dårlig som fy. Orker ikke sitte oppreist en gang. Hva er forskjellen på å surfe på nett, se på tv eller lese blader når man er syk? Ligger som ett slakt på soffaen gjør jeg uansett.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #20 Skrevet 29. september 2010 Jeg jobber turnus, men har fri idag...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #22 Skrevet 29. september 2010 Når jeg er så syk, orker jeg ikke se på tv engang. Leser heller ikke i blader. I stedet sover jeg halve dagen, hører kanskje litt på radio.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #23 Skrevet 29. september 2010 Hvis du orker støy fra radioen kan du like gjerne gå på jobb...
tante grusom master of law Skrevet 29. september 2010 #24 Skrevet 29. september 2010 Det er fint vi er forskjellig da. Jeg har for så vidt sovet endel idag jeg også.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #25 Skrevet 29. september 2010 Jeg hører ikke på støy, bare rolig musikk. Men beklager at jeg insinuerte i humoristiske vendinger om at du kanskje egentlig ikke er så syk som du vil ha det til. Jeg traff åpenbart et ømt punkt ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå