flypapir Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Her går det mye i makrell i tomat, leverpostei, skinke, noe syltetøy og prim for minstemann, brunost funker også blir det ofte nugatti på lørdager
♥min♥lille♥prinsesse♥ Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Her er det leverpostei, prim, skinkeost, kaviar, makrell i tomat, brunost...Ja, stort sett det:-)
2søtesmåh Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Jeg er kanskje heldig, mine barn får alltid besemme selv, og velger sjeldent samme pålegg to ganger på rad. Vi har alltid leverpostei, kaviar/makrell i tomat, brunost, hvitost, sjokopålegg, syltetøy og en sort "Oppskjært kjøttpålegg" som pålegg og velge mellom. De får det de vil ha, men som sagt, vi har ALDRI hatt problem med at de spiser bare en type pålegg..Sjokopålegg og makrell i tomat sender vi ikke med på skole/banrehage..Sjokopålegg fordi jeg VET det ikke blir godtatt av andre, makrell i tomat fordi jeg selv har dårlige minner med lukt i spiserom/klassrom fra matbokser til andre med det pålegget....... SKal jeg ta en "tipp" vil jeg si de spiser alt pålegg like ofte......)Verre med mora som holder seg til hvitost med paprike og agurk og sjokopålegg ) SOm må "tvinge seg selv" til å variere )
Lemonia Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Alle typer postei, alle typer smøreost, Prim, makrell i tomat, Snøfriskost, hvitost, salami, skinke, peanøttsmør osv osv.
tine0810 Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 leverpostei, falunkorv, servelat, kokt skinke, ost og syltetøy......
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 29. september 2010 #7 Skrevet 29. september 2010 Makrell i tomat på tube, skinkeost, kaviar, brunost, leverpostei, salami, skinke, syltetøy uten sukker, banan... Egentlig alt, bortsett fra prim og sjokoladepålegg som vi ikke har i hus. Og gulost, for det liker de ikke noe særlig. Smørepålegg enklest med minstemann som spiser pålegg først og blir kjempesint om hun ikke får mer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå