viertre + spire Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Var i butikken for å kjøpe Viking vintersko til datteren min på 3 år. Var utrolig fornøyd med de i fjor. Men damen i butikken ville absolutt selge meg Geox vintesko. De var på salg til 398 kr. Viking kostet 698 kr. Jeg endte med de billigste, men er veldig i tvil. Har lyst å dra å bytte dem for vet jo ikke noe om Geox, men har noen her erfaring??
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Vi har også kjøpt Geox til snuppa vår, og hun har såvidt begynt å ta dem i bruk. De virker veldig solide og gode. Og ikke minst er de lette å ta av og på, mye takket være borrelåslukkingen Har erfaring med Geox for voksne fra før av, og synes det er et veldig godt skomerke.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Vi også kjøpt Geox for første gang i år. Ei venninne med 4 barn har brukt det i mange år, og rådet meg til det. De er storfornøyd med alt! Puster godt, er tett og tåler slitasje. Varmer på kalde dager, og er lette for de små å ta av og på.
viertre + spire Skrevet 29. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2010 Så bra!! Da beholder jeg dem
VirreVirre Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Kan jeg spørre hvilken butikk de hadde dette gode tilbudet? Har tenkt å prøve Geox i år, liker joggeskoene deres utrolig godt. Og 398 var jo billig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå