Gå til innhold

Var dette en grei prsi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var sinnsykt dyrt. Er vel ikke langt unna å kunne kjøpe det nytt til bare noen få lapper mer.

Og vintersko brukt en sesong 200,-. Vintersko brukt en sesong i den alderen er bare brukenes til å fylle opp søpplekassa med.

Skrevet

For alt samlet så er det jo under halv pris da, og utifra bildene ser det ut til å være lite slitt.

Så 1000,- var i grunn ikke så altfor dyrt.

Bare klærne på første bilde er verdt ca 1500 kr. Reflexdressen var sikkert 499 ny.

Klærne på siste bildet kjenner jeg ikke helt nyprisen på, men vil tippe 600-700 tilsammen.

Skrevet

Satt ned 500,- nå ser jeg. Da kan det vel være grei pris.

Skrevet

Det er jeg som har lagt ut annonsen. Jeg hadde skrevet feil pris, men har rettet den nå. Så jeg vet ikke om du så den til 1500 eller 1000?

Jeg så det ikke før jeg gikk inn og sjekket at prisen var feil. Det stod at den ble lagt ut om 2 timer, og nå har det gått bare 1,5 time siden jeg lagde den. Så mulig den har ligget en stund uten at jeg har visst det?

Men 1000 kr er uansett IKKE dyrt. Klærne er lite slitt og brukt 1 ses.

Om skoene er kun egnet for søppeldunken er opp til hver enkelt å bestemme. Men dem er ihvertfall ikke slitt. Ikke alle har råd til å kjøpe nye nye sko heller.

Skrevet

Dette er klær for over 2500 kr, så så ille var det nå ikke da.

Skrevet

Jo, men hvis man handler på salg,-halv pris f.eks, så blir det jo nesten samme prisen. JEG hadde ihvertfall hverken solgt eller kjøpt brukte klær så dyrt. Men vi er forskjellige...;)

Skrevet

Er det pent brukt, så er det vel grei pris. Var fine klær da, har litt lyst på dem, men har liksom nok. Hehe, er fæl til å handle på Finn for tiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...