nurke84 *mamma til alma* Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 ... så må jeg på sykehuset pg av at baby ikke gir lys fra seg. Ikke no liv i dag, og til vanli så er det massse bevegelse! ikke så mye sparke mer men mye bevegelse. Så blir nok en tlf til føden om ikke det sjer no snart!! Off Kansje hun er på vei ned for og feste seg?? Virker som at magen kansje er litt flatere oppe enn den var i går. Erfaring med bevegelse og hvordan magen er når de beveger seg ned??
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Huff, det er ikke noe særlig. Opplevde dette selv på søndag. Da hadde jeg gått 2 dager uten å kjenne særlig bevegelse. Det var betraktelig endring i begevelsesmønsteret. Så jeg ringte føden. Fikk komme med en gang og lå til registrering en halvtime før det var ultralyd. Heldigvis stod alt bra til, men det begynner å bli så trangt for han at det er vanskelig å kjenne noe. Legen sa at det er bedre du ringer en gang for mye enn for lite. De skal ta det alvorlig. Jeg er 39+5 så han her har festet seg, og magen har synki veldig. Henger nesten mellom beina nå. Men bare ring hvis du er bekymret, det er ikke noe særlig å gå rundt og være det. Lykke til =)
*NordNorge* Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Eller at ho har snudd sæ sånn at ho ligg å sparka eller beveg sæ innåver mot ryggen din.... Har sånne daga av å tell æ å, men da kjenn æ at han/ho rør på sæ, å da veit æ at alt e i orden, førr en bevegelse e nok, treng ikkje vær spark. Men, skjønna din frustrasjon, skal ærli innrøm at æ bir litt engstelig sjøl, førr t vanlig e d kung fu inni her......
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 29. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2010 hun har forresten fin hjertelyd, sjekka med doppler hjemme selv. men er jo inen bevegelse!! offf.....
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 29. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2010 nordnorge: Ja æ kjenne nesten ikke spark lengre, så det beymre mæ ikke, meeen, kjenne ikke no bevegelse, å det har æ kjent om ho ligge inn eller ut si ho e såpass stor nu. Hmm... nej ska je ho litt mer ti sia hjertelyden va fin. kansje bare lat i dag. ser ann tel jt kommer heim fra jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå