Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Er ikke det veldig tungt? Han er ikke noe spesielt lang heller.. på en av de laveste percentilene..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 sikkert en nydelig liten tjukkas:-)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Ja enig! En liten søt klump er han sikkert;) slapp helt av, gutten din kan starte å gå rundt ti måneder og kiloene rinner av i fart;)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Er bare så redd han skal ende opp med å bære liten og tjukk resten av sitt liv jeg overforer han heller ikke.. kanskje han bare er sånn ?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Han viser ikke tegn til å ønske å bevege noe særlig på seg.. han ruller ikke engang
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 du har fløte i puppen. slapp av, det renner av. Har selv hatt tre veldig runde fløte-barn (veide 13 kg når de var 1 år) og de er slanke, høye og fine nå :-)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #7 Skrevet 29. september 2010 Broren min veide over 5kg. da han ble født og var en liten Michelin-baby som liten. Nå er han en lang og slank gutt. Ikke vær bekymret du. Babyen din er helt sikkert der han skal være og de fleste babyer har litt ekstra polstring på kroppen;)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #8 Skrevet 29. september 2010 Slapp helt av! Han kommer til å bevege seg mer. Dessuten er det vel ikke noe dramatisk vekt han har i det hele tatt. De som har satt ignag denne "tykke barn" debatten her inne i dag skjønner nok ikke hvor mange de skremmer. Slapp helt av og kos deg med gutten din
Sånn kan det gå Skrevet 29. september 2010 #9 Skrevet 29. september 2010 Synes ikke det var så voldsomt. Minsten vår var 10170g da han var 5 mnd. Og det kun på morsmelk. Han var over snittet på lengde da.
It's all about me Skrevet 29. september 2010 #10 Skrevet 29. september 2010 Gutten min veide på 5 mnd kontrollen 9430g, så jeg synes ikke det var tungt i det heletatt med 8 kg. Snart 6 mnd kontroll nå, og blir overrasket om han er under 10kg. Han er en lubben kompakt klump, ser stor ut, men ikke feit.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #11 Skrevet 29. september 2010 åå ok, ja nå slapper jeg litt mere av Ikke noe gøy med dette overvekts greine her inne Han får ikke pupp lenger. Melka stoppa når han var 3 mnd pga medisinbruk så nå får han bare flaske.. etter dette har han rast opp i vekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå