TulleMor09&11 Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Er potte tett i nesen å har vert det siden fredag nå. Bruker saltvann og otrivin som annbefalt, ingenting hjelper her. Har noen tips til hva som kan løyse opp her?
flypapir Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 På apoteket får du kjøpt nesehorn som du fyller med saltvann og renner "gjennom" nesa... Det skal visst funker veldig bra og jeg kjenner mange som sverger til det http://www.apotekhjem.no/Nettbutikk/display.aspx?menuid=7&prodid=18534
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå