Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Etter forrige fødsel ble ting som før igjen. Jeg klarte fint å få orgasme hver gang når manen gikk ned på meg eller brukte fingrene. Men etter denne fødselen har ikke ting blitt normalt igjen! Vi kan holde på i evigheter, det virker som om det er rett før det går for meg, men så gjør det ikke det. Det ender med at jeg gir opp, så har vi heller sex. Hva er det som skjer?!?! Jeg ELSKER jo den orgasmen jeg pleide å få under "oppvarmingen" før sex:-(
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Dette går dessuten litt utover selvtilliten til mannen min. At han føler at han ikke får tilfredsstilt meg lenger. Selv om jeg sier at han gjør alt riktig-noe han gjør, og at det er meg det har skjedd noe med. HI
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Du har fått slafsefitte. Mannen din kommer til å gå fra deg. Han vil sikkert ikke ha slafsefitte!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Takk for konstruktivt svar. Det løste alle mine problemer. Dust... HI
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Er det lenge siden fødselen? Det kan ta opp til et helt år før følelsen er helt på plass igjen. noen ganger så kommer den ikke 100% tilbake. Kan også være at du anstrenger deg mens du ligger å venter på orgasmen, og da tar det lengre tid. Prøv heller å slappe av og nyt. Kanskje noe vibrerende fra kondomeriet kan hjelpe i mellomtiden. Vi har en liten delfin som vi bruker noen ganger når vi har sex, den legger jeg over klitoris og så har vi samleie i misjonær, da kommer jeg alltid. Vi bruker den de gangene jeg ikke klarer å få orgasme av at han slikker eller fingrer. De gangene jeg ikke får orgasme under forspillet er jeg som regel anspent, eller så klarer han ikke holde rett tempo hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå