Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Da jeg skiftet bleie på min 2 år gamle sønn i dag tidlig var det blod i bleien. Det var ganske mye. Det var litt rosa-aktig og rødt, friskt blod. Ser it som blodet har blitt tynnet ut av tisset. Det var kunn tiss i bleien. Han har ikke noe rødt eller rosa i sengen som kan ha farvet av og det var inni bleien. Inegn sår stump eller noe. Han virker frisk men han var mye syk som baby og jeg føler han har fått en veldig høy smerteterskel. Jeg ringte til legen men de kunne ikke gi meg et godt svar og skjønte ikke helt hva jeg ville siden han ikke virker syk. Skal gi han masse å drikke for å se om det skjer igjen.. Men jeg er ingen lege og jeg vet ikke om dette er normalt/ufarlig eller om det bør sjekkes. Føler jeg ikke fikk den hjelpen og rådene jeg trengte av legeseritæren og nå er jeg veldig usikker her.. Har dere vært borti noe lignende? Hva kan det være? Hilsen bekymret mamma
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Tåpelig av de å ikke ta han inn til en sjekk. En toåring som tisser blod er ikke akkurat dagligdags heller. Jeg tenkte urinveisinfeksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå