Gå til innhold

første ul i dag uke 7:)...gruer meg....(samme som på 1.trimester)


prøverigjen:)

Anbefalte innlegg

uff og huff håper det går bra! ellers er det rett inn utskrapning og begynne på`n igjen, og hei hvor det går, men, håper jeg slipper det!!!!

 

hadde MA i juli, fant ut uke 7(trodde jeg var kjempegravid, alle symptomer som nå:skumle greier)(så bestillte ul igjen i uke 7.for da skal de se om ting er ok), så cytotec virket ikke så utskrapning, måtte vente en mnd.etter abort med å bli gravid, ble det igjen med en gang, !

håper den sitter det får jeg se senere i dag......hjelp....gruer meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg så godt! Den vonde beskjeden fra sist sitter friskt i minne.. Men du har all statistikk på din side. Tusen ganger verre enn en avgjørende eksamen med disse greiene her.

 

Jeg har all tro på at du får se et bankende lite hjerte i dag! Krysser fingre og tær, og venter på oppdatering :o) Lykke til! Håper at eventuelle tårer som kommer i dag er gledestårer, og at du kan få lov til å slappe av og nyte resten av svangerskapet.

 

Klem fra meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk kjære gulda:)

fikk se en 8mm liten tass med plommesekk og et dundrende bankende hjerte:) Fantastisk var det!!! Heeeeeelt utslitt i dag, for var så redd.

 

Det går nok veldig bra for deg og skal du se, selv om du blør litt, hadde blitt kjemperedd selv også, vi som har mistet før kjenner nok ekstra godt etter alt.

 

Stor klem og takk for så hyggelig melding;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig godt! Gratulerer!!! Det må ha vært helt nydelig å se :o) Det var gode nyheter. Håper du kan kose deg masse nå og tørre å glede deg til den lille kommer! :o) Tenk at en så liten tass er sprell levende! Det er stort!

 

Dette var gøy :o)

 

Stor klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...