Gå til innhold

kan man gi dette i julegave da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo så mye man åpenbart ikke kan gi i gave, men jeg pleier å gi sølvteskjeer.. hva syns dere om det?

Jeg har ett søskenbarn som har begynt å samle til sin datter, og hver jul og bursdag får hun sølvskje av oss..

Er det greit eller forskrekkelig kjedelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må inrømme at jeg synes det er forferdelig kjedelig.

Noen som ever bruker disse sølvskjedene sine?

Skrevet

Ikke sølvskjeder... Sølv SKJEER..

og jeg bruker mitt masse, nesten hver helg, og alltid til bursdager, jul, vennemiddager, familiebesøk osv. FIkk det lille jeg manglet til bryllupet i helga, og er strålende fornøyd med det :)

Nå var det jo også snakk om at mitt søskenbarn har begynt å samle til barnet selv.. så jeg fortsetter jo bare..

Men det var en mening, spent på de neste :)

Skrevet

Jeg synes det er en veldig dyr gave til noen så langt ut i fammilien. Ungen synes sansynlig vis det er ganske kjedelig når hun er fra 3 år og oppover, men hvis hun får andre morsommere egaver også synes jeg det er bra at de får noen slikesamleting. Mange setter pris på det når de blir eldre.

Skrevet

Mulig det er en dyr gave, men vi har ett spesielt forhold, så det er passende sum..

Jeg bare lurer på hva folk syns om sølvskjeer i julegave..

Skrevet

gir du bort EN søvskje?! EN?! hvorfor ikke gi alle på en gang et år?! så kan hun få noe mer spennedne de andre årene?!

Skrevet

Synes det er kjempeflott. At barna kanskje synes det er litt kjedelig nå har jo ingenting å si!! De kommer til å sette utrolig stor pris på det senere.

Skrevet

tja, det er jo en litt tantete gave men kommer vel kanskje til nytte en dag.

Ellers er min erfaring at det man trenger mest av av sølv er kakegafler.

Skrevet

Ja, det kan du helt klart!

Jeg har selv fått sølvtøy i jule- og bursdagsgave fra mine besteforeldre oppigjennom årene. Satte kanskje ikke nok pris på det tidligere, men i dag er jeg utrolig glad for gavene og bruker det så ofte jeg kan. Syns det er et veldig koselig minne å ha fra besteforeldrene mine, som ikke lever lenger.

Veldig fin gaveide!

Skrevet

Syns det er en forferdelig kjedelig gave å gi til barn. Men det er bare min mening, sikkert mange som setter pris på disse sølvskjeene også..

Skrevet

Å HERREGUD ... booring.. gjeeeeeeeeeeeesp.

Skrevet

Signerer annie 17.23 :-)

Er såå glad for alle sølv skjeene jeg fikk i bursdags og julegave :-)

Der jeg kommer fra, er det vanlig at guforeldre eller faddere kjøper ei skjee til barnet til jul og bursdager :-)

Skrevet

Stakkars unge.. altså få noe så kjedelig til jul mens de aller fleste barn får leker og klær og andre kjekke ting. håper vertfall ungen slipper dette når hun/han blir eldre og har sin egen ønskeliste.

Til mitt barn som er 1.5 år så får hun enten ting hun trenger eller leker eller klær. det er det jeg ønsker til henne. og i og med vi er stor familie så pleier vi og spare noen småting som hun trenger slik hun kan få det til jul og bursdag(har bursdag i januar) Til dåp er det en ting at man får slik,samme med konfirmasjon og brullup. det er en helt annen annledning. Men jul og bursdag?

Skrevet

Stakkars unge??? Forhåpentligvis får jo barnet gaver fra flere enn én person da! Syns det er en flott gave jeg! Gutten vår på 2,5 har til nå fått sølv t-skje fra gudfaren sin til jul, noe vi syns er flott! :-)

Skrevet

jeg har fått sølvgaffler og skjeer til jul og bursdag de siste året fra besteforeldre. Guri så kjekt det er når man har alt sammen, bruker det masse:)

Skrevet

Jeg fikk sølvskjeer av mormor til hver eneste jul og bursdag frem til jeg var konfirmant. Og jeg synes det var en dørgende kjedelig gave.

Ikke har jeg brukt dem heller, for noe så verdifullt legges jo i safen...Og det er et ork å finne dem frem derfra.

Skrevet

Hvorfor i all verden legger du det i safe? Har du ikke innboforsikring?

TV og annlegg i stua er jo langt mer verdifullt og lett omsettelig, har du det også i safen?

Skrevet

Jeg må helt ærlig si at jeg ikke setter pris på sølvtøyet mitt i en alder av 30 år. Har til 12 personer. Men kanskje jeg er glad for det når jeg er 50.

Skrevet

Signerer... Har faktisk endel, sjøl, men jeg vet ikke hvor det er!!! La det en lur plass sist jeg omorganiserte heimen... Du som ser må gjerne komme med noen hint ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...