Gå til innhold

Hva er din mening om Tønsberg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så merkelig at du skulle spørre om det akkurat nå! Jeg skulle på Nøtterøu ul.institutt i går, og tenkte at dette er en flott by! Det var utrolig nydelig da jeg skulle kjøre igjennom slottsfjellstunnellen (?), og den var dekket at rød eføy, båtene som lå til havna, høstfarger over alt osv.. =)

Skrevet

men jeg må bare legge til at akkurat inne i byen var det litt kaos, for de drev med masse veiarbeide, så det var jo ikke så veldig sjarmerende. Men ellers er Tønsberg en nydelig by =)

Skrevet

By med store sosiale forskjeller, tenker jeg. Masse snobbedamer og ugifte unge mødre... Litt sånn wannabe?

Skrevet

Sosiale forskjeller er det vel i hver by,men kanskje det synes mer fordi Tønsberg ikke er så stort...

Skrevet

Jeg er født og oppvokst i Tønsberg. Flyttet fra byen som 20 åring og har bodd "ute" i 16 år. Nå skal vi flytte tilbake til Tønsberg og jeg gleder meg som en unge............flott sted å vokse opp!!!

Så ja, meningen min om Tønsberg kan du tolke deretter.... ;)

Skrevet

Tønsberg er en by for folk som tror de er noe, folk som ikke har råd til leiligheter i oslo, fbor i tønsberg. folk som er lette på tråden bor i tønsberg. folk som rett og slett tror de er bedre enn alle andre bor i tønsberg..GRØSS.hater tønsberg! hvertfall sånne tønsberg horer som det er overalt. STAY AWAY FROM TØNSBERG!!

Skrevet

Jeg elsker Tønsberg og kommer aldri til å flytte herfra.

Skrevet

Vi er der en del på besøk da store deler av svigerfamilien min bor der (min mann har derimot aldri bodd der).

For meg virker uansett stedet veldig koselig. En by i passe størrelse som har det man trenger. Det finnes strender og fine turområder, kjøpesenter og handlegate. Ulike boligområder med ulike rykter, ulike folk og godt med tilbud om man ønsker å finne på noe. Noe for enhver...:)

Jeg kunne fint bosatt meg der nede hvertfall!

Skrevet

Kjenner ikke så veldig mye til tønsberg, men ut fra den ene erfaringen jeg har kan jeg si at det er veldig vanskelig å finne fram der... ;P

Skrevet

Er det noe ikke Tønsberg er så er det "sosseby"! Aldri har jeg opplevet verre rusmiljø som der nede. Annenhver innbygger driver jo med drit jo. Nei, ikke skal jeg bo der igjen ever ass. Men rent kosmetisk er det jo en fin plass. Litt for flatt etter min smak, men slett ikke stygt hehe =)

Skrevet

Har bare vært der noen få ganger, men synes det virker veldig koselig der. Vi vurderte faktisk å flytte dit, men mannen min må såpass mange ganger i uka inn til Oslo pga jobb, at det er litt i lengste laget. Venter på at de skal få opp hurtiggående tog nedover vestfold, men da blir vel også husprisene deretter.

Har dessuten en venninne som er født og oppvokst i det området, og hun er kjempeherlig, så noe godt er det nå i Tønsberg! :-)

Skrevet

Har ingen sterk mening om Tønsberg, har ingen direkte tilknytning til stedet. Det er jo koselig nok, men ikke et sted jeg kunne tenkt meg å bo. Blir for langt unna Oslo for min del, og litt for kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...