Gå til innhold

jeg savner det så!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner så å være gravid!Har en liten pike på 5 mnd, og har allerede lyst på en til(men skal ikke ha flere da mannen min har 2 fra før og ikke vil ha flere). Men jeg savner så det å være gravid!Selv fødselen savner jeg hehe..jeg savner å gå til kontroll, savner å kjenne liv inni magen, savner jordmødrene, folk som kommenterer magen...og alt egentlig...

 

jeg kunne gjerne hatt et par til hvis det var opp til meg, men kan ikke akkurat tvinge mannen. sukk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...