Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Hun har nettopp fyllt fem, og bruker str 31 i sko...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Oi, jeg er 30, og bruker 36 i sko:) Aner ikke om det er stort. Sikkert helt normalt:)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Jenta mi er 5 og bruker 30, tror ikke hun er unormalt stor...er 112 cm høy.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Gutten min bruker str 35 i sko. Han er 6 år.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Jenta mi brukte str 30 da hun var 5 også, nå er hun 9 og bruker 36. Så hun har nok større ben en de fleste på hennes alder, men de er jo ikke overnaturlig store. Hun er også mye høyere enn de fleste jevnaldrende, er 145 cm.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Har ei som ikke er fylt 4 ennå. 28 begynner å bli lite. Så fortsetter hun slik så er det nok 30 iallefall når hun er 5.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #7 Skrevet 29. september 2010 Det er vel litt over "normalen", men ungene vokser jo litt her og litt der, så kanskje hun har vokst mye i føttene i sommer.. Jeg har ei jente på ni år som bruker 35/36, hun har alltid hatt store føtter i forhold til alderen, men så er hun jo også veldig lang, så jeg antar det har en sammenheng!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #8 Skrevet 29. september 2010 Tusen takk for svar! Hun er lang, så da er kanskje det forklaringen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå