Gå til innhold

Har jenta mi veldig store bein??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har nettopp fyllt fem, og bruker str 31 i sko...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, jeg er 30, og bruker 36 i sko:)

 

Aner ikke om det er stort. Sikkert helt normalt:)

Skrevet

Jenta mi er 5 og bruker 30, tror ikke hun er unormalt stor...er 112 cm høy.

Skrevet

Gutten min bruker str 35 i sko. Han er 6 år.

Skrevet

Jenta mi brukte str 30 da hun var 5 også, nå er hun 9 og bruker 36. Så hun har nok større ben en de fleste på hennes alder, men de er jo ikke overnaturlig store. Hun er også mye høyere enn de fleste jevnaldrende, er 145 cm.

Skrevet

Har ei som ikke er fylt 4 ennå. 28 begynner å bli lite.

Så fortsetter hun slik så er det nok 30 iallefall når hun er 5.

Skrevet

Det er vel litt over "normalen", men ungene vokser jo litt her og litt der, så kanskje hun har vokst mye i føttene i sommer.. Jeg har ei jente på ni år som bruker 35/36, hun har alltid hatt store føtter i forhold til alderen, men så er hun jo også veldig lang, så jeg antar det har en sammenheng! :)

Skrevet

Tusen takk for svar!

 

Hun er lang, så da er kanskje det forklaringen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...