Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Hva gjør jeg? Det er ikke hull i voksiposen til selene! Og jeg tør ikke å begynne å klippe å sy selv i frykt for å ødelegge hele posen. Jeg liker ellers posen veldig godt fordi den er tykk og varm. Og den var jo ganske dyr (sikkert ikke alle som syns det) Så hvordan gjøre dette? Må jeg kjøpe en ny pose med hull i? Og i såfall hvilken pose er tykk og varm som voksiposen? Takker for gode råd Jeg tenkte jo ikke så langt da jeg kjøpte posen at det skulle være hull til seler i den.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Gjesp? Er det en ny type pose med hull ? HI
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Du får gå og legge deg isteden for å sitte foran pcen og sove. HI
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 På min voksipose så er det slike markeringer der man skal snitte opp. Man trenger ikke sy selv for de har sydd rundt slik at det bare er å snitte opp de hullene man trenger. Bruk en skarp kniv, tapetkniv er best. Hvis du er redd for å gjøre dette selv så kan du kanskje spørre de i butikken der du kjøpte den, de har sikkert gjort det mange ganger. Men det står i det hefte som følger med posen hvordan man skal gjøre dette.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #7 Skrevet 29. september 2010 på min dunpose er det også slike "oppmerkede" områder som er sydd rundt der man kan ordne hull til selene
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #8 Skrevet 29. september 2010 Åja!! Selvfølgelig! Jeg har sett disse markeringene. Men tørte ikke å sprette opp tillfelle det ikke var som jeg trodde! Takk for god hjelp!! Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå