Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Er det reality? Spill? parodi? Hva skal dette forestille? Teiteste jeg har sett på lenge. Kan noen forklare?!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Jeg vet hva det er: noe jeg ikke gidder å se på... Hjelpes og trøste, sier jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Elendig skuespill ihverfall, kan ikke skjønne hvem målgruppen kan være....
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Visstnok er det veldig populært for en viss aldersgruppe, men kan ikke skjønne annet enn at dette ses fordi det er uhorvelig teit? For å si det sånn: Hvis dette er "ekte", er jeg glad dattera mi ikke vokser opp i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 The Hills/The City wannabe serie
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Det er selvfølgelig ikke ekte, det ser du på de elendige skuespillerne som ikke klarer holde seg i karakter....håper for deres del at de har "vanlige" jobber og ikke store planer om skuespillere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå